دوست دارم ..........
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن :

دوست دارم ..........

سلام .....

 

          

 

دوست دارم بازم بیای نگات کنم ...

دوست دارم جونمو من فدات کنم .....

دوست دارم ستارهء شبام بشی ...

دوست دارم عطرِ تویِ هَوام بشی .....

دوست دارم به پایِ تو سُجده کنم ...

دوست دارم عشقو ؛ تو رو قبله کنم .....

دوست دارم دوای دردِمون بشی ...

دوست دارم آبیِ آسمون بشی .....

دوست دارم وفا کنی ، وفا کنم ...

دوست دارم هی اسمتو صدا کنم .....

دوست دارم سبز ؛ مثه خدا بشی ...

دوست دارم از بَدیا جدا بشی .....

دوست دارم فَقَط با تو سفر کنم ...

دوست دارم بخاطِرِت خَطَر کنم .....

دوست دارم فقط تو دلبرم بشی ...

دوست دارم کلام آخرم بشی .....

 

" ه.م غروب "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دل درد غروب , " ه, م غروب " , دوست دارم , داستایوفسکی , شکنجه , دوست داشتن , دلبر , کلامِ آخر , ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.